Heroes of Might and Magic Community
visiting hero! Register | Today's Posts | Games | Search! | FAQ/Rules | AvatarList | MemberList | Profile


Age of Heroes Headlines:  
5 Oct 2016: Heroes VII development comes to an end.. - read more
6 Aug 2016: Troubled Heroes VII Expansion Release - read more
26 Apr 2016: Heroes VII XPack - Trial by Fire - Coming out in June! - read more
17 Apr 2016: Global Alternative Creatures MOD for H7 after 1.8 Patch! - read more
7 Mar 2016: Romero launches a Piano Sonata Album Kickstarter! - read more
19 Feb 2016: Heroes 5.5 RC6, Heroes VII patch 1.7 are out! - read more
13 Jan 2016: Horn of the Abyss 1.4 Available for Download! - read more
17 Dec 2015: Heroes 5.5 update, 1.6 out for H7 - read more
23 Nov 2015: H7 1.4 & 1.5 patches Released - read more
31 Oct 2015: First H7 patches are out, End of DoC development - read more
5 Oct 2016: Heroes VII development comes to an end.. - read more
[X] Remove Ads
LOGIN:     Username:     Password:         [ Register ]
HOMM1: info forum | HOMM2: info forum | HOMM3: info mods forum | HOMM4: info CTG forum | HOMM5: info mods forum | MMH6: wiki forum | MMH7: wiki forum
Heroes Community > Tavern of the Rising Sun > Thread: HC Song Parodies
Thread: HC Song Parodies
Guitarguy
Guitarguy


Responsible
Supreme Hero
Rockoon.
posted March 31, 2006 11:23 AM bonus applied.
Edited by Valeriy at 08:48, 05 May 2006.

HC Song Parodies

This thread was inspired by Val's hilarious I'm Too Sexy For HC thread. As I currently lack the capability of recording my own songs, I've decided to write HC parodies of some of my favorite pop songs. So if you enjoyed head-banging to Val's music, try reading some of these and possibly enjoy some laughs. And feel free to post your own song parodies; the more the merrier.

---

'Spamming'
*a parody of Linkin Park's 'Crawling'.

Chorus
Spamming in your threads
My QPs disappeared...
Everytime I post
The mods begin to sneer...

Verse
There’s no one in HC who’s able to control me
They hate me, berate me
Can’t make a decent post to keep them all from fuming
They’d beat me, defeat me

I’ve found myself a trend
And now they condescend
(I’ve no sense to make amends
And pretend that it’s all just an honest mistake)

Can’t fake this anymore
I’m so hardcore...

Chorus
Spamming in your threads
My QPs disappeared...
Everytime I post
The vets begin to jeer...

Verse
They’ve got me in their sights but still I must continue
To argue, that spam’s cool
They’d like to ban me and be through with me forever
They’d love to, make me blue

I found myself a thread
And almost wound up dead
(I’ve no sense to make amends
And pretend that it’s all just an honest mistake)

Can’t fake this anymore
I’m so hardcore...

Chorus
Spamming in your threads
My QPs disappeared...
Everytime I post
The mods begin to sneer...

Spamming in your threads
My QPs disappeared...
Everytime I post
The mods are...the mods are at my heels...
(There’s no one in HC who’s able to control me
They hate me)

The mods are at my heels...
(Can’t make a decent post to keep them all from fuming
Berate me)

The mods are at my heels...

-Guitarguy

Edit by Valeriy: QP to Guitarguy for writing many funky HC lyrics, keep it up
____________

 Send Instant Message | Send E-Mail | View Profile | Quote Reply | Link
TDL
TDL


Honorable
Supreme Hero
The weak suffer. I endure.
posted March 31, 2006 01:43 PM

hilarious :)

I tried making a parody of Bob Sinclair's song "Love Generation". Although there aren't many words in the song (the lyrics are EXTREMELY short), I tried changing them. Here they are:

"Spam Generation"
Dedicated to Bob Sinclair's "Love Generation"

From New Zealand to the world,
It's HC,
It's HC,
Yeah!

Why must you spammers SPAM on HC,
Off-topic posts and spammy dreams,
Posts and replies everywhere that you go
Don't you worry, spam could be so sweet,
Just look at the post count, you will see
Spam will shine till eternity,
Only the spam is left in their heart,
No-one can tear it apart,
Yeah,

Watch the spam generation,
Yeah, yeah, yeah,
Watch the spam generation,
C'mon c'mon c'mon c'mon yeah,

(Whistling.....)

Watch the spam generation,
Yeah, yeah, yeah, yeah
Watch the spam generation,
Ooohhh yeah-yeah,

Don't worry about a thing,
It's gonna be alright,
Don't worry about a thing,
It's gonna be alright,
Don't worry about a thing,
It's gonna be alright,
Gonna be, gonna, gonna, gonna be alright,

It's all spam you know, it's all spam, from I and I to everyone
got the spam, we got the spam yeah
there's a need to spam yeah
got the spam, we got the spam yeah
gotta lift that spam, you know what I'm talking about

C'mon, Watch the spam generation
yeah, yeah, yeah, yeah
Watch the spam generation,
C'mon, c'mon, c'mon, c'mon, yeah (verse x 2)

Be the spam generation, ooh yeah
It's HC, you know,
Be the spam generation,
got the spam, got the spam, oh we got the spam, yeah, yeah

(Whistling.....)

There are a few lines that do not the sound the same as in the original song. I would make an mp3 of this song, if I knew how to and had the necessary files. Yet, I dun have a microphone
____________

 Send Instant Message | Send E-Mail | View Profile | Quote Reply | Link
Valeriy
Valeriy

Mage of the Land
Naughty, Naughty Valeriy
posted March 31, 2006 01:49 PM

Nice

Btw, instructions on how to record songs over mp3 music are in the first post of my thread. Just get a cheap PC mike and get recording
____________
You can wait for others to do it, but if they don't know how, you'll wait forever.
Be an example of what you want to see on HC and in the world.
http://www.heroesofmightandmagic.com

 Send Instant Message | Send E-Mail | View Profile | Quote Reply | Link
Trogdor
Trogdor


Legendary Hero
Words in a custom title
posted April 06, 2006 12:17 PM

Quote:
I tried making a parody of Bob Sinclair's song "Love Generation". Although there aren't many words in the song (the lyrics are EXTREMELY short), I tried changing them. Here they are:

"Spam Generation"
Dedicated to Bob Sinclair's "Love Generation"

From New Zealand to the world,
It's HC,
It's HC,
Yeah!

Why must you spammers SPAM on HC,
Off-topic posts and spammy dreams,
Posts and replies everywhere that you go
Don't you worry, spam could be so sweet,
Just look at the post count, you will see
Spam will shine till eternity,
Only the spam is left in their heart,
No-one can tear it apart,
Yeah,

Watch the spam generation,
Yeah, yeah, yeah,
Watch the spam generation,
C'mon c'mon c'mon c'mon yeah,

(Whistling.....)

Watch the spam generation,
Yeah, yeah, yeah, yeah
Watch the spam generation,
Ooohhh yeah-yeah,

Don't worry about a thing,
It's gonna be alright,
Don't worry about a thing,
It's gonna be alright,
Don't worry about a thing,
It's gonna be alright,
Gonna be, gonna, gonna, gonna be alright,

It's all spam you know, it's all spam, from I and I to everyone
got the spam, we got the spam yeah
there's a need to spam yeah
got the spam, we got the spam yeah
gotta lift that spam, you know what I'm talking about

C'mon, Watch the spam generation
yeah, yeah, yeah, yeah
Watch the spam generation,
C'mon, c'mon, c'mon, c'mon, yeah (verse x 2)

Be the spam generation, ooh yeah
It's HC, you know,
Be the spam generation,
got the spam, got the spam, oh we got the spam, yeah, yeah

(Whistling.....)

There are a few lines that do not the sound the same as in the original song. I would make an mp3 of this song, if I knew how to and had the necessary files. Yet, I dun have a microphone

Even with the new lyrics it is still a crap song.

Perhaps leave the parodies to a genius such as Weird Al, the poor bloke hasn't released anything in 2 1/2 years.
____________
"Through the power of the dollar you can communicate with the dead." - Artu

 Send Instant Message | Send E-Mail | View Profile | Quote Reply | Link
Guitarguy
Guitarguy


Responsible
Supreme Hero
Rockoon.
posted April 06, 2006 03:26 PM

'It's That Spammer Again'
*a parody of Britney Spears' 'Oops, I Did It Again'.

Verse
I think he's spamming again
To build his post count, and get on my nerves
Oh, ban him!
This was really too much
Why won't he believe, that we've had enough?
We just lost all of our patience
So we've got to force him to leave
Oh, ban him, ban him!

Chorus
It's that spammer again
He messed with my threads
So he's gonna fry
Oh, ban him, ban him!
Won't that guy ever learn
That's he's gonna buuuuurn
When the mods get to him

---

I don't like Britney Spears' music, so I'll end my parody here.

-Guitarguy
____________

 Send Instant Message | Send E-Mail | View Profile | Quote Reply | Link
Miru
Miru


Supreme Hero
A leaf in the river of time
posted April 08, 2006 10:10 PM

U can't ban this


by HC Hammer

Verse:
U can't ban this
My, my, my, my
Forums hit me so hard
Make me post: Oh, my Lord!
Hate you for spaming
Me in my thread
'cause you repeat
It feels good when I know you're down
A superdape home boy from Haven-town
And Im known as such
And this is a post ah

Chorus:
U can't ban this
I told U home Val
U can't ban this
Yeah, thats how were postin' and U know
U can't ban this
Look at my av'tar, man
U can't ban this
Here, let me bust the {33+ lyrics
U can't ban this

Verse:
Break it down
Fresh new Sig' and new Forum
U got it like that now
U know U wanna reply
So, log on your account
And get a fly girl
And catch this thread
While its sticky
Hold on, post a little bit
And let them know
Its going on like that
Like that cold on a mission
So fall on back
Let em know that you're too much
And this is a thread
U can't ban this

Chorus:
U can't ban this
I told U home Val
U can't ban this
Yeah, thats how were postin' and U know
U can't ban this
Look at my av'tar, man
U can't ban this
Here, let me bust the {33+ lyrics
U can't ban this


Verse:
Give me a site, or forum
Makin em type
Thats what Im giving em
Now they know
U post about the Hammer
You're posting
A show thats hyped
And tight fingers
And typeing
So pass them a wipe
Or a tape to learn
What it is going to take
In HC
To burn the charts
Legit
Either work hard
Or U might as well quit
____________
I wish I were employed by a stupendous paragraph, with capitalized English words and expressions.

 Send Instant Message | Send E-Mail | View Profile | Quote Reply | Link
Miru
Miru


Supreme Hero
A leaf in the river of time
posted April 08, 2006 10:16 PM

Just for the record, the songs that inspired this were:
"I'm too sexy for HC"
Quote:
I'm too sexy for HC,
too sexy for HC,
Val's going to ban meee

I'm too sexy for HC,
too sexy for HC, so sexy it huurts
and I'm too sexy for that ban,
too sexy for that ban, yes you heard me Pan

And I'm too sexy for your post,
too sexy for your rules, the way I keep on talking

I'm a spammer if you know what I mean
and I post my little spam in your forums,
in your forums, in your threads o yeah,
I post my little spam where I can yeah

I'm too sexy for that star,
too sexy for that star, too sexy by far
and I'm too sexy for this thread
too sexy for this thread, what you think about that

I'm a spammer if you know what I mean
and I post my little spam in your forums,
in your forums, in your threads o yeah,
I post my little spam where I can yeah

I'm too sexy for your thread,
too sexy for your thread, too sexy for your thread
cause
I'm a spammer if you know what I mean
and I post my little spam in your forums,
in your forums, in your threads o yeah,
I post my little spam where I can yeah

I'm too sexy for the mods, too sexy for the mods,
poor admin, poor naughty val
and I'm too sexy for HC,
too sexy for HC,
Val's going to ban meee

and I'm too sexy for this song


- and -
"You called me Noob"
Quote:
It's a good day
I feel okay
But there's one thing I cannot get off my mind
It is HC ee ee e
I must log in
I must reply to you I wanna set things right
So I connect
I'm home alone
I load the main page and see that you're not on
The thing is that
You called me nooooooob
I'm gonna prove you wrong if that's the last thing that I ever do

So I type, hey man, you're joking
And I say, don't mess with my leet skillz
Then I add, I'm not a neeeewwbiiiee
Meet me on the zone, I'll prove it if you dare.

Then you showed up
You said "you're on
I'll see you in one hour's time on the zone."
You said "beware
I do not lose
You better be wise with which town you will choose."
An hour has passed
And we begin
The game the likes of which HC has never seen.
I'm building up
my town hall
and in week two I surely have my capitol.

Then you come, you've got behemoths
Oh my god I don't know what to do
Then you said, "hey noob I own you
and I mean it from the bottom of my heart."

Then I said, you are a cheater!
You replied, you don't know how to play.
And I said, that's it, I'm quitting
I will never play MP, it's not fair.
Yes I swear.
It's not fair.

____________
I wish I were employed by a stupendous paragraph, with capitalized English words and expressions.

 Send Instant Message | Send E-Mail | View Profile | Quote Reply | Link
Guitarguy
Guitarguy


Responsible
Supreme Hero
Rockoon.
posted April 22, 2006 06:42 AM
Edited by Guitarguy on 25 Apr 2006

'Modsquad HQ'
*a parody of The Mamas and The Papas' 'Monday, Monday'.
*Featuring our very own 2Xtreme on lead vocals!

---

(Donuts...I want donuts)
(Donuts...I want donuts)


Modsquad HQ (Donuts...I want donuts)
Must be a dream (Donuts...I want donuts)
Modsquad HQ, won't you all just open for me?
Oh Modsquad HQ, Modsquad HQ
Please, I need the key! (Donuts...I want donuts)
Won't you believe I have the skills to work for thee?

Modsquad HQ (Donuts...I want donuts)
Must be the craze (Donuts...I want donuts)
Modsquad HQ, can't you see it's my forte?
Oh Modsquad HQ, I'll never hate you
Just listen to me (Donuts...I want donuts)
Oh come on modsquad, why don't you please make room for me?

What'chu gonna say? (What'chu gonna say?) What'chu gonna say?
What'chu gonna say to stop my whiiiiining?
Aren't you gonna let me in? (Aren't you gonna let me in?) Aren't you gonna let me in?
'Fore I start whining at Downhill Tiiiiiimes?

Modsquad HQ (Donuts...I want donuts)
Must be a dream (Donuts...I want donuts)
Modsquad HQ, don't you just love two extreme?
Oh Modsquad HQ, Modsquad HQ
Please, I need the key! (Donuts...I want donuts)
Oh come on modsquad, why don't you please make room for me?

What'chu gonna say? (What'chu gonna say?) What'chu gonna say?
What'chu gonna say to stop my whiiiiining?
Aren't you gonna let me in? (Aren't you gonna let me in?) Aren't you gonna let me in?
'Fore I start whining in Downhill Tiiiiiimes?

Modsquad HQ (Donuts...I want donuts)
Must be a dream (Donuts...I want donuts)
Modsquad HQ, won't you all just open for me?
Oh Modsquad HQ, Modsquad HQ
Please, I need the key! (Donuts...I want donuts)
Won't you believe I have the skills to work for thee?

What'chu gonna say? (What'chu gonna say?) What'chu gonna say?
What'chu gonna say to stop my whiiiiining?
Aren't you gonna let me in? (Aren't you gonna let me in?) Aren't you gonna let me in?
'Fore I start whining in Downhill Tiiiiiimes?

Modsquad HQ (Donuts...I want donuts)
It must be cool (Donuts...I want donuts)
Modsquad HQ (Donuts...I want donuts)
I'd like it right away (Donuts...I want donuts)
Whoa Modsquad HQ will make my day (Donuts...I want donuts)
Modsquad HQ is on my plate (Donuts...I want donuts)
Oooooh, Modsquad HQ (Donuts...I want donuts)
Oooooh, Modsquad HQ (Donuts...I want donuts)

-Guitarguy
____________

 Send Instant Message | Send E-Mail | View Profile | Quote Reply | Link
Guitarguy
Guitarguy


Responsible
Supreme Hero
Rockoon.
posted April 23, 2006 05:24 AM

'HC's Mods'
*a parody of Fountains of Wayne's 'Stacy's Mom'

HC's mods have done it all along
HC's mods have done it all along
HC's mods have done it all along
HC's mods have done it all along

Verse
HC's mods had me thinking, April fir-r-r-rst (April first)
When it look as if HC was bound to bu-u-u-urst (bound to burst)
And when Val announced the new payment plan (payment plan)
I freaked out, since I'm not a PayPal ma-a-a-an (PayPal man)

Years ago I might've thought this was a burger place
But this time almost made me think of it as a disgrace

Chorus
HC's mods have done it all along
They had me scared this past April One
It seemed like a dream
But they made a fool of me
Things get pretty odd when
You believe in HC's mods

Verse
HC's mods acted strangely, what a sha-a-a-ame! (what a shame)
I couldn't tell, which one really deserved the bla-a-a-ame (deserved the blame)
Was it RSF, or that DS du-u-u-ude? (DS dude)
Couldn't understand, why they were so ru-u-u-ude (were so rude)

Years ago I might've thought this was a burger place
But this time almost made me think of it as a disgrace

Chorus
HC's mods have done it all along
They had me scared this past April One
It seemed like a dream
But they made a fool of me
Things get pretty odd when
You believe in HC's mods

HC's mods have done it all along
They had me scared this past April One
It seemed like a dream
But they made a fool of me
Things get pretty odd when...

You believe in:

HC's mods, whoa...whoa!
HC's mods, whoa...whoa!
It seemed like a dream
But they made a fool of me
Things get pretty odd when
You believe in HC's mods

-Guitarguy
____________

 Send Instant Message | Send E-Mail | View Profile | Quote Reply | Link
william
william


Responsible
Undefeatable Hero
LummoxLewis
posted April 23, 2006 08:05 AM

Valeriy

Verse 1
We all know Val
He is so cool
While on HC
he makes fun of me

Verse 2
He wakes up in the morning
without any food
He comes to HC
in a bad mood.

Verse 3
He doesn't get angry
He doesn't get loud
But what he does do
is make us all proud

Chorus
Valeriy is so cool
He is the boss.
When he goes
There will be a big loss.
Noone wants him gone
I want him to stay
but people may think
that he is gay.
He isnt really gay
some may say
but coming to may
there isnt much to say

Repeat 2x

Verse 4
I wish i could be like him
Because he is so cool
but many people think
That he is a fool

Verse 5
I talk to Val alot
he is a good guy
but when hes not there to talk to
you may hear me cry

Verse 6
He has been here for 5 years
thats a quite long
But when you think about it
This is a good song

Go back to Chorus.

Hope you liked my song
____________
~Ticking away the moments that
make up a dull day, Fritter and
waste the hours in an off-hand
way~

 Send Instant Message | Send E-Mail | View Profile | Quote Reply | Link
Valeriy
Valeriy

Mage of the Land
Naughty, Naughty Valeriy
posted April 23, 2006 09:17 AM

Hey good one GG, I just listened to that song earlier today!!!

And william... some of your rhymes...
____________
You can wait for others to do it, but if they don't know how, you'll wait forever.
Be an example of what you want to see on HC and in the world.
http://www.heroesofmightandmagic.com

 Send Instant Message | Send E-Mail | View Profile | Quote Reply | Link
william
william


Responsible
Undefeatable Hero
LummoxLewis
posted April 23, 2006 09:18 AM

Oh sorry Valeriy i thought you would like it, I will delete it
____________
~Ticking away the moments that
make up a dull day, Fritter and
waste the hours in an off-hand
way~

 Send Instant Message | Send E-Mail | View Profile | Quote Reply | Link
2XtremeToTake
2XtremeToTake


Promising
Supreme Hero
posted April 23, 2006 09:21 AM

Banned Side (Parody of: Soldier Side)
By System of a Down


Banned men lying on the bottom of the site
Wondering when admin comes, is he gonna be unbanned
Maybe your a spammer into your pathetic life
Maybe your a flamer, maybe you deserve to die.

They were crying when they were banned
Valeriys is wearing black
Hes gone so far to find  no hope
Hes never coming back

They were crying when they were banned
All spammers must go
Hes come so far to find the truth
Hes never posting again

Young members standing on the top of their site
Wondering when Admin comes, are they gonna be saved
Cruelty to the noob, Admin tells the Mod his lies
Maybe your a tosser, maybe you deserve to die

They were crying when they were banned
Valeriy is wearing black
Hes gone so far to find  no hope
Hes never coming back

They were crying when they were banned
All spammers must go
Hes come so far to find the truth
Hes never posting again

Welcome to the banned side
Where there is no one here but me
Spammers, destined to be here
There is no one here but me

Welcome to the banned side
Where there is no one here but me
Spammers, on the banned side
There is no one here but me





____________
I almost had a psychic girlfriend but she left me before we met.

 Send Instant Message | Send E-Mail | View Profile | Quote Reply | Link
Guitarguy
Guitarguy


Responsible
Supreme Hero
Rockoon.
posted April 24, 2006 05:01 AM
Edited by Guitarguy at 09:42, 11 Mar 2007.

'Asmo's Sailor Dream'
*a parody of The Beatles' "Yellow Submarine".
*for our missing mod, Asmodean.
*I became strangely emotional when I wrote the final verse.

Verse
In a place, they call HC
There’s a mod, who used to sing
‘Bout a place, he used to love
It’s the realm, of sailor dreams

Verse
Then one day, he disappeared
Where oh where, could that mod be?
Then we knew, we had to search
Down in Asmo’s, sailor dream

Chorus
We’re all searching in Asmo’s sailor dream
Asmo’s sailor dream, Asmo’s sailor dream
We’re all searching in Asmo’s sailor dream
Asmo’s sailor dream, Asmo’s sailor dream

Verse
Couldn’t wear, our sailor suits
They were small and, much too cute
‘Least we knew, that Asmo could...

<trumpet solo>

Chorus
We’re all drifting in Asmo’s sailor dream
Asmo’s sailor dream, Asmo’s sailor dream
We’re all drifting in Asmo’s sailor dream
Asmo’s sailor dream, Asmo’s sailor dream

Verse
Though we don’t, know where he is
We can trust that, he’s at peace
We’ll salute (we’ll salute), our dear friend (our dear friend)
Down is Asmo’s (down in Asmo’s), sailor dream (sailor dream)

Chorus
We’re all drifting in Asmo’s sailor dream
Asmo’s sailor dream, Asmo’s sailor dream
We’re all drifting in Asmo’s sailor dream
Asmo’s sailor dream, Asmo’s sailor dream

Chorus
We’re all drifting in Asmo’s sailor dream
Asmo’s sailor dream, Asmo’s sailor dream
We’re all drifting in Asmo’s sailor dream
Asmo’s sailor dream, Asmo’s sailor dream




"The Tosser"
*a parody of Simon and Garfunkel's "The Boxer".
*I hope the last verse doesn't offend anybody...

Verse
I was just a newbie with a lot I hoped to post
But my flood protect would stop me
So there's nothing I could do but count to seventy
Mods would suggest that I earn myself some QPs and be done with this at last, mmmm...

Verse
When I posted in the library, I was only trying to help
But the others simply mocked me, calling me a dimwit and a moron
Feeling sad, I departed for the Wastelands where the other "failures" went
Pining for some people I could call my friends

Chorus
Why oh why?
Why oh why why why oh why?
Why oh why?
Why oh why why why oh why why why why oh why???

Verse
As I worked to earn my QPs I was trying hard to please
But it wasn't easy
I was often overlooked by many members
I must've thought it'd be easier to please them if I chose to give up then, oooo...

<pedal steel & trumpet instrumental>

Chorus
Why oh why?
Why oh why why why oh why?
Why oh why?
Why oh why why why oh why why why why oh why???

Verse
I was trying to write honestly within the Other Side
Don'tcha know?
In a new thread I was spending all my time on
It was sweeeeeet, don'tcha know?

Verse
In the tavern was a tosser and a man of much renown
Who the members all admired
But he made me feel unwelcome, as he tried his best to toss me
In a fight that lasted weeks
I was bleedin' from the beatin'
But I had the guts to speak, hmmm...

Chorus
Why oh why?
Why oh why why why oh why?
Why oh why?
Why oh why why why oh why why why why oh why???
Why oh why why why oh why?
Why oh why?
Why oh why why why oh why why why why oh why???
Why oh why why why oh why?
Why oh why?
Why oh why why why oh why why why why oh why???
Why oh why why why oh why?
Why oh why?
Why oh why why why oh why why why why oh why???
Why oh why why why oh why?
Why oh why?
Why oh why why why oh why why why why oh why???
Why oh why why why oh why?
Why oh why?
Why oh why why why oh why why why why oh why???
Why oh why why why oh why?
Why oh why?
Why oh why why why oh why why why why oh why???
Why oh why why why oh why?
Why oh why?
Why oh why why why oh why why why why oh why???
Why oh why why why oh why?
Why oh why?
Why oh why why why oh why why why why oh why???




"Sweet Arm Vibrato"
*a parody of The Blues Brothers' version of "Sweet Home Chicago".
*this parody is dedicated to Supersonic and TNT_Addict.

Dream on,
Fantasize if you're alone
Dream on,
But make sure that you're all alone
You've got the perfect tool
Sweet arm vibrato

Dream on,
Fantasize if you're alone
Dream on,
But make sure that you're all alone
You've got the perfect tool
Sweet arm vibrato

Well, don'tcha know it's cool
Don'tcha know it's great
You're still single so don'tcha sit and wait

Dream on,
Fantasize if you're alone
Dream on,
But make sure that you're all alone
You've got the perfect tool
Sweet arm vibrato

Dream on,
Fantasize if you're alone
Dream on,
But make sure that you're all alone
You've got the perfect tool
Sweet arm vibrato

Aren't you feelin' fine,
Sonic and TNT?
You'll be pretty tired when you finally reach Round 20

Dream on,
Fantasize if you're alone
Dream on,
But make sure that you're all alone
You've got the perfect tool
Sweet arm vibrato

Dream on,
Fantasize if you're alone
Dream on,
But make sure that you're all alone
You've got the perfect tool
Sweet arm vibrato



Here's a sneak preview of my next big parody. Enjoy!

"Room Temperature Beer"
*a parody of "American Pie" by Don McLean.

Not so long ago
Members still remember how that tavern used to be in style
Where they would lock into a trance
Mesmerized by Acu's dance
And maybe they'd mud-wrestle in a thong
But then the spammers made them bitter
With oily cans of spam and litter
Hamsi soon departed
The pink thongs lay discarded
And no one joked throughout that time
It was summer, year ‘05
Tossquila glasses all ran dry
The day...the tossers sighed

And they heard singing:

Chorus
Cheer, cheer for room temperature beer
There's a tractor in the forum where the spam is severe
And Trogdor smiled as it kicked into gear
"Don'tcha want to come for a drive?
Don'tcha you want to come for a drive?"

-Guitarguy
____________

 Send Instant Message | Send E-Mail | View Profile | Quote Reply | Link
Guitarguy
Guitarguy


Responsible
Supreme Hero
Rockoon.
posted March 11, 2007 09:51 AM
Edited by Guitarguy at 10:12, 11 Mar 2007.

"Paint Him Black"
*a parody of "Paint It Black" by the Rolling Stones

I see a white mage and I want him painted black
So mighty yet so pale; I want him to look black
I watch as he walks by caped in his crimson robe
I wonder if that mage will let his paleness go

I see a farm tractor that has been painted black
With Trogdor at the wheel, it's gone in seconds flat
I see noobs run ahead to quickly follow suit
That's when our mage prepares to trail in hot pursuit

"Snowflake" is Acu's quip when that mod's back is turned
It was a joke at first, but now the lesson's learned
There was a vat of paint which caught the mage's eye
He held his breath and winced before he jumped inside

Although we laughed at him as he rose from the mud
Rinoa look-alikes all took him for a stud
This brought excitement to the mod of Other Games
And soon his shiny skin added to his new fame

He was a white mage but he made the switch to black
He'd still be plenty pale if not for my paint vat
I watch as he walks by to flaunt his shiny sheen
He used to look mundane but now he's quite a scene

It's good to see him painted, painted black
Black as text, black as...ummm...uhhh...

(Yada, yada, yada; you got the idea!)

-Guitarguy
____________

 Send Instant Message | Send E-Mail | View Profile | Quote Reply | Link
Jump To: « Prev Thread . . . Next Thread »
Post New Poll    Post New Topic    Post New Reply

Page compiled in 0.1631 seconds